Muutoksia Etelä-Suomen Sanomien ja Itä-Hämeen verkon asiointipalveluihin

Verkon käyttäjähallintaan tehtävät muutokset 12.12.2017 alkaen vaikuttavat myös Etelä-Suomen Sanomien ja Itä-Hämeen verkon asiointipalveluihin. Asiointipalvelujen palveluympäristö vaihtuu, mikä näkyy asiakkaalle lähinnä palveluiden uutena ulkoasuna. Asiointipalvelut löydät jatkossa Etelä-Suomen Sanomien ja Itä-Hämeen asiakaspalvelusivuilta kohdasta "Omien tietojen ja tilausten hallinta" (Nykyiset Omat tiedot ja Tilausten hallinta -linkit).

Palveluihin kirjautuminen tapahtuu jatkossakin samoilla tunnuksilla kuin aikaisemminkin. Palvelu pyytää erikseen kirjautumista siinä vaiheessa, kun olet siirtymässä palvelussa kirjautumista vaativaan osioon. Mikäli sinulla ei vielä ole henkilökohtaisia tunnuksia, voit luoda ne helposti kirjautumissivulta löytyvän "Uusi käyttäjä" -linkin kautta.

Mitä asioita voin tehdä omien tietojen ja tilausten hallinnassa?

Omien tietojen ja tilausten hallinnassa voit hallita kaikkia Mediatalo Keskisuomalaisen tilauksiasi yhdestä paikasta. Voit muokata sähköisiin palveluihin liittyviä käyttäjätietojasi, tehdä pysyviä ja tilapäisiä osoitteenmuutoksia sekä jakelunkeskeytyksiä.

Kun teet tilausmuutoksia jatkossa verkkoasiointipalvelussamme, saat erillisen ilmoituksen sähköpostiisi tehdyistä muutoksista, josta voit helposti tarkistaa, että tiedot ovat tallentuneet palveluun oikein. Viestit toimivat myös kätevänä tapana tarkistaa esim. jaklunkeskeytysten päättymispäivät.

Kun teet jakelunkeskeytyksen verkon kautta, jää digitaalisen tilauksen lukuoikeus voimaan keskeytyksen ajaksi. Näin voit käyttää digilehteä ja muita tilaukseen liittyviä sähköisiä sisältöjä myös lomasi aikana. Mikäli haluat keskeyttää myös digilehden paperilehden jakelunkeskeytyksen ajaksi ota yhteyttä asiakaspalveluun.